Textila Båtinredningar ger dig som är medlem i NWYC följande förmåner

Oavsett vilken modell av Nord West du har kan vi ombesörja en rejäl uppdatering av textilier och/eller inredningen i din båt, vilka exempelvis kan anse följande:

• I sovutrymmena – Kan vi förse dig med nya bädd- och resårmadrasser för bästa sov komfort samt nya mattor och gardiner.
  • I salongen – Kan vi förse dig med nya beklädnader av tyg eller läder på förarstol och sittgrupp, nya kuddar, gardiner och mattor.
  • På akterdäck och på flybridge – Kan vi förse dig med nya dynor, omklädsel av stolar och dynset.

Välj tyg och utförande som original eller det tyg och utförande som finns i nya Nord West 430 om du uppskattar den nya designen.

Som medlemsförmån ger Textila Båtinredningar samtliga medlemmar i NWYC 5 procents rabatt på ovan nämnda arbeten. Om Du gör din beställning under hösten och före 31/12 med leverans och betalning senast den 31/3 så får du en total rabatt om 10 procent.

För att kunna få till bästa passform är det bra om vi kan får oss tillsända de delar som du vill uppdatera för att vi tillsammans på enkelt sätt skall kunna göra de eventuella anpassningar som kan krävas.

Transporter till och från Textila Båtinredningar i Lindome bekostas av kunden.

För att kunna få ta del av detta erbjudande har du att uppvisa kopia av medlemskort med giltigt betalningsmärke.

Textila Båtinredningar har varit ensam leverantör av dynsatser, mattor, bäddmadrasser och gardiner till samtliga Nord West båtar tillverkade i Sverige. Textila Båtinredningar är också leverantörer till exempelvis Najad, Arcona och Linjett och ytterligare ett antal småbåtsvarv runtom i Sverige.

Sedan några år riktar vi oss också till privatpersoner. Vi använder oss bara av material av högsta klass när vi skräddarsyr våra måttanpassade lösningar och specialtillverkade båtinredningar. Vi erbjuder allt ifrån helhetslösningar, där vi gör om hela din textila inredning, till att endast skräddarsy ett fåtal kuddar eller dynor.

Välkommen att beställa våra kvalitetsprodukter till din Nord West båt.