Batteriexpressen ger dig som är medlem i NWYC följande förmåner

Batteriexpressen AB i Upplands Väsby erbjuder Nord West Yacht Club´s medlemmar extra goda rabatter och fraktfri leverans i hela Sverige. För dig som vill ha batterierna skickade så sänder vi dagligen med DHL hem till Er dörr eller den adress ni önskar. Om du vill besöka oss personligen är du hjärtligt välkommen till vårt nybygge vid Infra City Väst i Upplands Väsby, endast 30 meter från E4:an. Vår adress och våra kontaktuppgifter framgår nedan.

Notera att erbjudandet gäller batterier och laddare till bilar, båtar, truckar, liftar, städmaskiner, rullstolar, golfbilar, larm, solcell, backup, olika elfordon samt verktyg.

Batteriexpressens varor kommer från kända leverantörer exempelvis Bosch, Banner, Optima, Marin Gel och AGM med flera leverantörer.
Vi fakturerar alla medlemmar mot 20 dagar netto. Om du lägger din order på vår webbshop shop.batteriexpressen.se så korrigerar vi priserna så att du får den utlovade rabatten och gratis frakt när vi fakturerar dig.

Rabatterna gäller från web shopens ordinarie priser och uppgår till:

• För Bosch, Banner och Extreme batterier 30%
  • För Part Smart Marin Gel och Part Smart AGM batterier 35%
  • För alla laddare och tillbehör 35%
  • För verktygsbatterier 30%

Vänligen observera att priserna i webbshopen är exklusive moms.

PS. Observera att Nord West medlemmarnas fördelar gäller alla artiklar som ingår i vårt ordinarie sortiment, inte bara på båtbatterier.

Hälsningar
Ole Törnqvist