Eliassons Segel & Kapell ger dig som är medlem i NWYC följande förmåner

Som medlemsförmån ger Eliassons Segelmakeri AB samtliga medlemmar i NWYC 10 procent medlemsrabatt på olika typer av kapell till Din Nord West-båt (kapell till bland annat akterdäck, över flybridge och salongsfönster).

I det fall Du beställer Dina kapell under hösten för leverans och betalning senast den 31 december så får Du en total rabatt om hela 20 procent. Kapellen levereras fraktfritt från oss som företagspaket. Du har också som medlem möjlighet att löpande utnyttja de erbjudanden som vi har av provkapell mm som utbjuds till attraktiva priser som framgår av vår hemsida.

För att kunna få ta del av detta erbjudande har Du att uppvisa kopia av medlemskort med giltigt betalningsmärke. På ditt gamla kapell finns också ett tillverkningsnummer som underlättar att klarlägga vad Du behöver i kapellväg.

Vi har som Du redan säkert känner till under många år varit huvudleverantör av alla typer av kapell till alla Nord West´s båtar.

Välkommen att beställa våra kvalitetskapell!

Med vänlig hälsning
Eliassons Segel & Kapell AB